Widżety do połączeń

Na stronach internetowych znaleźć można obecnie wiele różnorodnych widżetów, których funkcją jest często pozyskanie nowych klientów, zachęcenie ich do pozostania na stronie czy zwiększenie interaktywności portalu. Dostępnych opcji jest sporo i w wielu przypadkach nie trzeba nawet tworzyć nic samodzielnie, a wystarczy skorzystać z gotowych rozwiązań.

Na przykład w przypadku portali na WordPressie wystarczy wyszukać interesujący nas typ widżetu i pobrać jedną z opcji, które się pojawią. W przypadku bardziej niszowych widżetów opcji może być mniej, ale w wielu przypadkach nie będziemy narzekać na mnogość wtyczek do wyboru. Jednym z coraz częściej spotykanych ostatnio rozwiązań są widżety do połączeń telefonicznych. Jak one działają i czy warto z nich korzystać?

Czym są widżety do połączeń?

Widżety do połączeń zazwyczaj występują w formie niewielkich elementów w rogu ekranu, które po naciśnięciu dają możliwość wprowadzenia swojego numeru telefonu i otrzymania połączenia zwrotnego od konsultanta. Często nie tylko można na nie kliknąć samodzielnie, ale też automatycznie się otwierają w przypadku próby zamknięcia strony lub po jej otwarciu (bądź spędzeniu na niej określonego czasu). Wszystko w tej kwestii (a także w kwestii designu widżetu i wyświetlanych przez niego komunikatów) zależy od indywidualnych potrzeb i preferencji firmy.

Taki widżet niekoniecznie może sprawdzić się w sklepie internetowym, ale już na witrynie firmowej, która pozyskuje większość klientów i umawia się z nimi na szczegóły zlecenia przez telefon, może to być strzał w dziesiątkę. Możliwość wpisania numeru, który większość osób zna na pamięć i otrzymanie błyskawicznie połączenia zwrotnego jest znacznie wygodniejsza niż szukanie numeru firmy i dzwonienie samodzielnie. Co więcej, wyskakujący samoistnie widżet do połączeń może zmotywować nas do podjęcia rozmowy z firmą, gdzie bez tego byśmy się na to nie zdecydowali.

Widżetów tego typu jest sporo, ale na rynku dominują głównie dwie. Wiele osób zastanawia się, co wybrać – LiveCall czy CallPage. Obie te opcje mają swoje wady i zalety, ale na prowadzenie zdaje się wysuwać LiveCall.

Czy warto używać widżetów do połączeń?

Widżety do połączeń mogą zwiększyć ilość pozyskanych klientów i zwiększyć zadowolenie z poziomu obsługi, z uwagi na znaczne ułatwienie i przyspieszenie kontaktu z konsultantem. O największych zaletach takich widżetów można szczegółowo przeczytać tutaj: https://techpolska.pl/livecall-czy-callpage-co-jest-lepsze-porownanie-widzetow-do-polaczen/, natomiast pokrótce można wspomnieć, że nie bez powodu tak często się je ostatnio widuje.

Są one dość lekkie i nie wpływają znacząco na czas ładowania się strony, a potrafią na dłuższą metę podnieść zarobki firmy, a także ułatwić pracę osobom zatrudnionym w dziale obsługi klienta.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here